Bucks są dwunastą ekipą w NBA, która „sprzedała” miejsce na reklamę.

 

Milwaukee Bucks i Harley Davidson doszli do porozumienia w sprawie reklamy na koszulkach i przez kolejne trzy sezony organizacja ze stanu Wisconsin będzie reprezentować kultowego producenta motocykli.

Zobacz produkty, które wybraliśmy dla Ciebie!

„To idealne połączenie. Dwie międzynarodowe marki mocno zakorzenione w świadomości mieszkańców stanu Wisconsin musiały w końcu nawiązać współpracę”, powiedział Matt Pazaras wiceprezydent do spraw rozwoju biznesu.

„Byliśmy fragmentem tej społeczności od 1903 roku, dlatego też naturalną koleją rzeczy było stanie się fragmentem sportowej chluby naszego miasta”, stwierdził Sean Cummings wiceprezydent ds. sprzedaży.

W przyszłym roku marka Harley-Davidson będzie świętować swoje 125. urodziny.

Zobacz także: Poczekalnia All-Starów: D’Angelo Russell
fot. Bucks.com
Michał Górny