Mamy już osiem zespołów z reklamami na koszulkach!

 

„Uwolnienie” koszulek do celów reklamowych w sezonie 2017/2018 jest coraz mocniej widoczne. Do grona zespołów ligi NBA, które dołączą naszywkę z logiem/nazwą sponsora dołączyły kolejne organizacje.

Minnesota Timberwolves doszła do porozumienia z Fitbit – firmą zajmującą się m.in. produkcją urządzeń do monitorowania snu. Fitbit produkuje również wszelkiego rodzaju smartwatche i opaski monitorujące aktywność. W ramach 3-letniej umowy logo marki pojawi się również na koszulkach rezerw Minnesoty w D-League – Iowa Wolves. Fitbit również ma dostarczać wszelkiego rodzaju urządzenia dla zawodników, trenerów i pracowników klubu.

Zobacz produkty, które wybraliśmy dla Ciebie!

Drugim zespołem, który postanowił wynająć na swoich koszulkach kwadrat o rozmiarach 6.35cm x 6.35cm to Orlando Magic. Zespół z Florydy będzie od przyszłego sezonu miał na swoich koszulkach logo Disney’a. Podobnie jak Minnesota, Magic podpisali umowę trwającą 3 lata.

Tym samym na 4 miesiące przed startem sezonu 17/18 mamy osiem ekip, którzy sprzedali miejsce na reklamę na swoich koszulkach. Jak mówią eksperci do końca wakacji blisko połowa klubów ligi może być „oznaczona” logotypami swoich sponsorów.

Zobacz także: Lakers handlują D’Angelo Russellem?
fot. FitBit/Roger Simmons
Michał Górny