Los Angeles Clippers od sezonu 2024/25 będą jak nowa drużyna. Nie dość, że w końcu będą mieli swoją halę w Mieście Aniołów, to zdecydowano także o całkowitym rebrandingu. Nowe logo jest… ciekawe!
Nowy logotyp Clippers nawiązuje do korzeni klubu, które sięgają San Diego. Właśnie stamtąd pochodzi nazwa „Clippers” - od statków, które cumowały w tamtejszym porcie. Projekt łączy statek z kompasem, wewnątrz litery „C”. Ponadto na dole statku zaznaczono kontury piłki do koszykówki.
- Posłuchaliśmy opinii wielu osób, a następnie skorzystaliśmy z pomocy specjalistów, aby stworzyć ponadczasowy projekt, który łączny naszą przeszłość oraz przyszłość. Nasz nowy logotyp jest znaczący i silni i co najważniejsze, oddaje nasze korzenie oraz aspiracje - powiedziała Gillian Zucker, prezes ds. Operacji biznesowych w Clippers.
Co ciekawe, zmieniła się także czcionka, jaką będą posługiwać się w Los Angeles. Napisy „Clippers”, „Clips” oraz „LA” zostały zaprezentowane pod nowym fontem. Organizacja ma nadzieję, że nowy design będzie idealnie nawiązywał do bardzo popularnego projektu „LA”, który stworzyli Los Angeles Dodgers.
Nowy logotyp, stroje czy inne znaki zadebiutują od sezonu 2024/25. Właśnie wtedy otwarta zostanie nowa hala Clippers, która pomieści około 18 tysięcy osób. Jej koszt budowy był szacowany na niemal 2 miliardy dolarów.